Na co zbieramy fundusze?

Koszty administracyjne

Jak każda organizacja pozarządowa – mamy stałe koszty. Robimy wszystko, aby te koszty minimalizować.

200 zł rocznie przeznaczamy na utrzymanie adresu naszej siedziby (korzystamy z gościnności Fundacji RC).

508,47 zł rocznie to koszt utrzymania strony internetowej (hosting + odnowienie domeny).

To jedyne stałe koszty jakie ponosimy.

Publikacja książki w formie papierowej

Książka w pierwszym wydaniu jest już dostępna do pobrania bezpłatnie z naszej strony internetowej (eBook). Stworzyliśmy ją wspólnymi siłami wraz z Pomorskim Ośrodkiem Ruchu Drogowego w Gdańsku poświęcając wiele godzin pracy wolontariackiej.

Planujemy wydać drugą edycję eBooka – tym razem w formie tradycyjnej książki. Nowe wydanie zaktualizujemy o rysunki stworzone przez profesjonalnego grafika. Przed drukiem książka przejdzie także korektę.

Jeśli prowadzisz biznes i chcesz, aby logo Twojej firmy pojawiło się na okładce książki, to dobry moment abyśmy porozmawiali o współpracy.

Szacowana kwota do zebrania: 25 tyś zł

Rekomendowany sposób przekazania darowizny

Przelew na konto (dowolna kwota):

Odbiorca: Fundacja Na Rowerze
Nr rachunku: 87 1140 2004 0000 3402 8095 0759
Tytułem: Darowizna na edukację rowerzystów

Pamiętaj: Zachowaj potwierdzenie przelewu abyś mógł odliczyć darowiznę od podatku w rocznym zeznaniu podatkowym.

Lub skorzystaj z poniższego formularza.

Przekazując darowiznę dla Organizacji Pozarządowej masz prawo odliczyć ją w swoim rocznym zeznaniu podatkowym PIT (do 6% rocznego dochodu – dot. osób fizycznych) lub CIT (do 10% rocznego dochodu – dot. osób prawnych).
Darowizna to nie jest to samo co przekazanie 1% podatku.