Na co zbieramy fundusze?
Koszty administracyjne
Jak każda organizacja pozarządowa – mamy stałe koszty. Robimy wszystko, aby te koszty minimalizować.
200 zł rocznie przeznaczamy na utrzymanie adresu naszej siedziby (korzystamy z gościnności Fundacji RC).
508,47 zł rocznie to koszt utrzymania strony internetowej (hosting + odnowienie domeny).
To jedyne stałe koszty jakie ponosimy.
Publikacja książki w formie papierowej
Książka w pierwszym wydaniu jest już dostępna do pobrania bezpłatnie z naszej strony internetowej (eBook). Stworzyliśmy ją wspólnymi siłami wraz z Pomorskim Ośrodkiem Ruchu Drogowego w Gdańsku poświęcając wiele godzin pracy wolontariackiej.
Planujemy wydać drugą edycję eBooka – tym razem w formie tradycyjnej książki. Nowe wydanie zaktualizujemy o rysunki stworzone przez profesjonalnego grafika. Przed drukiem książka przejdzie także korektę.
Jeśli prowadzisz biznes i chcesz, aby logo Twojej firmy pojawiło się na okładce książki, to dobry moment abyśmy porozmawiali o współpracy.
Szacowana kwota do zebrania: 25 tyś zł
Rekomendowany sposób przekazania darowizny
Przelew na konto (dowolna kwota):
Odbiorca: Fundacja Na Rowerze
Nr rachunku: 87 1140 2004 0000 3402 8095 0759
Tytułem: Darowizna na edukację rowerzystów
Pamiętaj: Zachowaj potwierdzenie przelewu abyś mógł odliczyć darowiznę od podatku w rocznym zeznaniu podatkowym.
Lub skorzystaj z poniższego formularza.
Przekazując darowiznę dla Organizacji Pozarządowej masz prawo odliczyć ją w swoim rocznym zeznaniu podatkowym PIT (do 6% rocznego dochodu – dot. osób fizycznych) lub CIT (do 10% rocznego dochodu – dot. osób prawnych).
Darowizna to nie jest to samo co przekazanie 1% podatku.